2006/05/08

Weeeeee!

Det finns ett antal uttal för Nintendos nya konsol som kommer bli den största Revolutionen i spelhistorien sedan NES introducerades med sin totala inriktning mot spel. Själv säger jag "Weeee!" medans man även kan tänka sig "Wij", "Vi" eller det avsedda "We". I vilket fall som helst var det länge sedan jag såg fram emot något lika mycket som denna artefakt av digital njutning.

Sony och Micro$oft sade du? Heh...

Tack förresten, Lars, för att du återupplivade mitt intresse för pinball. Hade glömt hur fantastiskt det faktiskt är. Det är inte omöjligt att jag startar en arkadhall (just en sådan underbar förteelse som inte finns i Sverige längre) om jag inte kommer på något annat att göra om tre år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lord of the Rings-flippret var ju störtskönt må jag säga. Får man köpa årskort på din arkadhall när den öppnar?