2006/05/20

Hard Rock

Så har det hänt. Jag trodde faktiskt aldrig detta om mig. Jag skriver faktiskt om Eurovision Song Contest. Som om man inte fick nog i alla tidningar och tv-kanaler vare sig man vill eller inte. Men den här gången är det faktiskt befogat. Den här gången är ju faktiskt det bästa bidraget någonsin hittills med. Hallelujah.

Efter att ha sett en helt ok thriller med Clint Eastwood (för andra gången märkte jag halvvägs in) slog jag mig ner framför min alldeles nyinköpta (och faktiskt fullt fungerande) dator för att spela i en kvart eller så med en nygjort karaktär i World of Warcraft. Och så träffade jag en polare. Och så drog vi till den forna herrgården Scholomance. Och så blev klockan 6 på morgonen. Fuck me.

Nu skall jag sova. En massa. God natt (motsv).

1 kommentar:

Anonym sa...

Lordi vann!